Тема уроку:
Об’єкти програм із графічним інтерфейсом
Мета :
- навчальна: ознайомити учнів з особливостями програм з графічним інтерфейсом та способами створення об’єктів графічного інтерфейсу;
- розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість
Обладнання: комп’ютери кабінету з
виходом в мережу Інтернет, підручник.
Тип уроку: урок засвоєння нового
матеріалу.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Онлайн тестування :
Перейти за посиланням
для проходження тесту № 12: http://testinform.in.ua/
ІІІ.
Мотивація навчальної діяльності учнів.
Повторення
1.
Що таке об’єкт та чим відрізняються об’єкти?
2.
Які особливості має графічний інтерфейс програми?
3.
Які об’єкти графічного інтерфейсу використовують в
операційній системі Windows?
4.
Як створюють проекти в середовищі Скретч?
IV. Вивчення нового матеріалу
(використовується локальна мережа,
та матеріал підручника)
Які особливості мають
програми з графічним інтерфейсом?
Середовища програмування мають спільні ознаки:
- програма відкривається у вікні, розмір якого, як правило, можна змінювати;
- графічний інтерфейс програми, який містить зображення значків, меню, кнопки, текстові поля тощо;
- усі об’єкти, використані у програмі, мають властивості, які можна змінювати;
- події, що відбуваються у програмі, пов’язані з певними об’єктами.
В основу розробки програм, які використовували для
розв’язування різних прикладних завдань, покладена парадигма
подвійно-орієнтованого програмування: програма
– це сукупність об’єктів реального або віртуального світу, що мають певні
властивості та з кожним з яких пов’язаний деякий набір подій.
Які є способи
створення об’єктів графічного інтерфейсу?
Створювати об’єкти графічного інтерфейсу в
середовищах програмування можна двома способами:
- безпосередньо в редакторі коду програми;
- використовуючи засоби графічного інтерфейсу середовища візуального програмування.
Наприклад, найпростіша програма із графічним
інтерфейсом користувача – виведення повідомлення Hello Word! У вікні, яка
створена в середовищі програмування PyCharm, складається з команд, зображених
на малюнку.
(Робота з
підручником)
У середовищі візуального програмування кожний
програмний проект складається з інтерфейсу користувача, який забезпечує
введення та виведення даних, управління їх опрацюванням, а також програмного
коду – програми.
Фізкультхвилинка
IV. Формування практичних умінь і навичок
Завдання 1. Вікно повідомлення.
Завдання на с. 112-113 підручника
Завдання 2. Працюємо в парах
Завдання на с. 118 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо
1.
Чому використовують різні середовища програмування, чим
вони відрізняються?
2.
Що може входити до складу програмного проекту?
3.
Як створити та виконати найпростіший проект у
середовищі PyCharm?
Рефлексія
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання. Опрацювати
параграф підручника п.16 с. 111-113
Немає коментарів:
Дописати коментар