6 клас                                                                          Дата проведення______________________
Тема. Практична робота 7. Редагування та форматування текстового документа
Мета уроку:
ü  навчальна: продовжити формувати вміння редагувати та форматувати текстові документи, здійснювати нумерацію сторінок; удосконалювати вміння працювати з текстовим документом;
ü  розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення учнів; формувати в учнів алгоритмічне мислення, уміння самостійно здобувати знання;
ü  виховна: виховувати творче ставлення до справи.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Відтворення і коригування опорних знань
«Запитання — відповідь»
Учневі, якого викликали до дошки, товариші ставлять запитання до вивченого параграфу (не заглядаючи в підручник). Оцінюють точність і правильність відповідей і самих запитань.
— Що означає «форматування тексту»?
— Опишіть відомі вам способи вибору вигляду (гарнітури) шрифту.
— Які способи накреслення тексту підтримує Microsoft Word?
— Опишіть відомі вам способи встановлення кольору тексту.
— Як встановити міжлітерний інтервал?
— Які параметри абзацу дозволяє встановлювати Microsoft Word?
— Чи можна в середовищі  Microsoft Word установити відступи  абзацу?
— Наведіть перелік основних параметрів, які використовуються в Microsoft Word для форматування абзаців.
— Опишіть основні способи вирівнювання тексту абзацу, наведіть їх основні відмінності.
— Опишіть основні правила встановлення відступів абзаців та відступу першого рядка.
IV. Мотивація навчальної діяльності
Прийом «Відстрочена відгадка»
— Як правильно організувати роботу з тестовим документом, щоб зекономити час?
— Як зробити так, щоб ваш документ мав естетичний вигляд на екрані та на папері?
— Яким чином можна пронумерувати сторінки в документі?
Відповіді на ці та інші запитання ви дізнаєтесь під час вивчення нової теми.
ІV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Робота з підручником: § 23
VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером
1)      Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2)      Інструктаж учителя.
Підручник ст. 163-165
3)      Практична робота за комп’ютерами.
Практична робота 7. Редагування та форматування текстового документа
Завдання 1. Подоляночка.

  1. Відкрий папку:
E:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 23\
  1.  Створи в ній вкладену папку Практична робота №7. Завантаж текстовий процесор.
  2. Уведи текст купальської пісні Подоляночка, застосовуючи буфер обміну для введення фрагментів тексту, які повторюються.
  3. Виконай форматування введеного тексту за зразком;
Ø  установи для всього тексту вирівнювання по центру, розмір символів – 12 пт і шрифт TimesNewRoman;
Ø  для абзацу, що містить заголовок пісні, встанови колір символів –синій, накреслення напівжирне й інтервал після абзацу – 12пт
Ø  для абзацу, з якого починається другий куплет, установи інтервал перед абзацом – 12 пт;
Ø  для всього тексту встанови міжрядковий інтервал полуторний
  1. Збережи результати роботи у файлі Подоляночка в папці:
E:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 23\Практична робота №7\

Завдання 2. Приказки.

  1. Відкрий файл Приказки, що зберігається в папці:
D:\Навчання\6 клас\Урок 23\

  1. Виправ помилки, вставляючи, де потрібно, символ «пропуск» та замінюючи маленьку літеру на велику на початку кожного речення
  2. Розмісти прислів'я та приказки так, щоб кожне з них було розміщене в окремому абзаці
  3. Збережи результати роботи у файлі з тим самим іменем у папці:
E:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 23\Практична робота №7\

Завдання3. Прислів’я про дружбу.

  1. Відкрий файл Прислів'я, що зберігається в папці:
D:\Навчання\6 клас\Урок 23\

  1. Поставу відповідність початок і кінець кожного прислів'я та, використовуючи буфер обміну, об'єднай їх
  2. Для першого при слів 'я встанови вирівнювання по центру, для другого – за правою межею.
  3. Для решти залиш вирівнювання за лівою межею, але встанови такі значення відступів: для третього прислів'я – відступ зліва – 2см, для четвертого – відступ зліва – 6 см, відступ справа – 5 см, для п'ятого – відступ зліва – 3 см. Для всіх абзаців, окрім першого, що містить заголовок, установи інтервал перед абзацом– 12 пт
  4. Збережи результати роботи у файлі з тим самим іменем у папці:
E:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 23\Практична робота №7\
  1. Закрий всі відкриті вікна.
  2. Повідом вчителя про завершення роботи.

4)      Вправи для очей.
VII. Домашнє завдання
Підручник ст. 163-165
VIІI. Підсумки уроку
Оцінювання роботи учнів
ІX. Рефлексія
Що нового сьогодні дізналися?
Чого навчилися?
Що сподобалось на уроці, а що ні?
Чи виникали труднощі?


Немає коментарів:

Дописати коментар